חברות הנדסה וניהול פרויקטים
מפתחים רעיון למוצר טכנולוגי ומעוניינים להעלות הילוך לשלב הבא? חברת מיתר הנדסה מספקת מעטפת שירותי הנדסה, אנליזה ופיתוח מוצר מקיפה ומביאה ניסיון רב במגוון תחומים ותעשיות, כאחת המובילות בתחום בין חברות הנדסה וניהול פרויקטים הקיימות בשוק.

איתך מ-א' עד ת'

חברת מיתר הנדסה מספקת מגוון שירותים הנדסיים, אנליזות ועוד, ונוקטת בשיטת עבודה מוכחת שמספקת פתרונות אופטימליים ואפקטיביים למגוון בעיות מורכבות, בדגש על התחום המכאני, תוך כדי עמידה בלוח זמנים ועמידה ביעדים ובמטרות שהוצבו בפניה.

אנו מודעים היטב לתחרות הגבוהה בתחום פיתוח מוצר בשוק אך מכירים היטב ביכולתנו לספק לך ולחברה שלך תמיכה מקיפה ולהפוך לחלק מסייע בצוות.

בין אם מדובר בסטרטאפ קטן או בחברה בינונית או גדולה, הלקוחות שלנו נהנים מהובלת פרויקט בשקיפות מלאה והצוות שלנו תמיד נמצא שם בשבילך.

צוות המהנדסים של מיתר

חברת מיתר מורכבת מאנשי מקצוע בעלי ניסיון עשיר בתחום המחקר והפיתוח, ומספקת שירות אפקטיבי ומהיר תוך כדי סימביוזה פורה בין צוותי הפיתוח האורגניים הוותיקים לבין צוותים צעירים, חדשניים ובועטים.

שיטות העבודה של החברה מותאמות לצרכי הלקוח בגמישות מרבית, המאפשרת מציאת פתרונות אופטימליים לאתגרים מכאניים מורכבים.

אנו מציעים תמיכה מקיפה, העונה על כל הצרכים ההנדסיים של לקוחותינו בפיתוח מוצרים בפרויקטים שונים בעזרת פתרונות איכותיים וחדשניים.

מחפשים חברת הנדסה ופיתוח שתדע להביא את המוצר שלכם לשלב הייצור המעשי? חברתנו תשמח לרתום את כל הכלים המקצועיים הרבים שברשותה, את הידע והניסיון הרב שצברה ואת המאגר האנושי המנוסה והמיומן שלה על מנת להפוך גם את המוצר שלכם לסיפור הצלחה בתחומי ההייטק, המכשור הרפואי, מוצרי צריכה, אנרגיה ירוקה ועוד.

לפרטים נוספים וקבלת ייעוץ ראשוני ללא עלות וללא התחייבות השאירו פרטים ונשמח לחזור אליכם בהקדם >>

כלי נגישות
דילוג לתוכן