פיתוח של מערכות מכניות מורכבות
ידוע לכל שפיתוח מוצר הוא תהליך ארוך שלוקח לא מעט זמן, מצריך המון השקעה וגם לא מעט כסף. לכן, פעמים רבות למרות רעיונות לא רעים אנשים מחליטים לזנוח אותם, לאפסן את החלומות בארון ולעבור למשהו הרבה יותר מוחשי שיוכל להכניס להם כסף באופן מיידי.

המקום לפיתוח מוצרים ברמה גבוהה

פעמים לא מעטות גם אלה שכבר פיתחו את הרעיון ומחליטים להקים את המוצר מאפס נתקלים בבעיות, כמו לדוגמא פיתוח המערכת המכנית של המוצר. מערכות מכניות מורכבות הן לב ליבן של מוצרים רבים וגם אם את הרעיון אתם כבר מרגישים שאפשר לממש ואת תהליך הייצור אפשר להתחיל, את המערכות הללו יעלה לא מעט כדי לפתח. יחד עם זאת, יש מקום אחד בו מפתחים מוצרים In-House, מוצרים שנעים על מנעד רחב וביניהם תוכלו למצוא שפע של פתרונות עבור כל בעיה שהיא. מקום זה הוא חברת MEYTAR R&D, חברה העוסקת במתן שירותי פיתוח מערכתי ומקיף, בעיקר בכל הקשור לתכנון מכני ומולטי-דיספלינארי. כאמור, במסגרת השירותים אותם חברת MEYTAR R&D מציעה תוכלו למצוא גם פיתוח מוצרים במגוון רחב.

מהם השלבים בפיתוח ובניית מוצר

חשוב לזכור, למרות שמדובר בחברה מקצועית ובעלת שפע של ידע וניסיון בפיתוח מוצרים, גם לה יש סדר פעולות לפיו היא נוהגת, סדר פעולות שרק לאחר שהוא יתקיים במלואו שלב אחר שלב, או אז יוכל המוצר לצאת אל השוק. השלב הראשון בסדר הפעולות הוא כמובן הרעיון הבסיסי, הרעיון עליו יש להתבסס וזה שסביבו מתגבש הרעיון. רעיון טוב משמעו בדרך כלל מוצר טוב ולכן הרעיון הראשוני הוא אחד השלבים החשובים ביותר. השלב שיבוא אחריו הוא תכנון כללי ומפורט של דרך בניית המוצר. יש צורך במחשבה עמוקה מהם בדיוק החלקים אותם בהם יהיה צריך להשתמש על מנת להרכיב את המוצר, כיצד יש לחלק את העבודה בין בעלי מקצוע שונים כמו מהנדסים ומתכנתים ועוד. לאחר שיהיה תכנון מפורט יהיה קל הרבה יותר להתחיל בשלב הבא, שלב בניית אב הטיפוס. בניית אב טיפוס לא מוכרח להיות שלב שיצליח ויסתיים לאחר פעם אחת בלבד, אלא אפילו סביר שייקח מספר פעמים עד אשר יימצא האב-טיפוס המושלם ויהיה אפשר לעבור משלב הפיתוח לשלב הייצור.

שימוש בכלי עבודה רלוונטיים לייצור

שלב הייצור הוא השלב המרכזי לאו דווקא מבחינת כמות העבודה שהוא מספק או כמות הריכוז אותה הוא דורש, אלא דווקא בגלל שזהו החלק שמפריד בין הרעיון למוצר, מה שהופך את הרעיון לדבר מוחשי. במהלך העבודה יהיה צורך בסוגים שונים של כלים דוגמת כלי עבודה חשמליים, כלי עבודה מנועיים וכלים נוספים, כאשר שימוש נכון בהם יוביל למוצר איכותי אותו יהיה אפשר לשווק, לעצב ולהוביל לחנויות וללקוחות שיהיו מעוניינים להשתמש בו.

כלי נגישות
דילוג לתוכן