רעיון למוצר טכנולוגי
יש לכם רעיון למוצר טכנולוגי בפיתוח? חושבים על פיתוח מוצר מאפס ועד לשלב הבאתו לייצור המוני? חברת מיתר הנדסה תלווה אתכם לאורך כל הדרך עם תכנית פעולה מלאה הכוללת שירותי הנדסה מתקדמים ומקצועיים למגוון תעשיות כמו תעשיית ההייטק, תעשיית המכשור הרפואי, מוצרים בתחום האנרגיה הירוקה, מוצרי צריכה ועוד. חברת מיתר הנדסה פועלת בהצלחה בליווי חברות הזנק וחברות אחרות ומעניקה שירותי אנליזה מתקדמים לגופים רבים במשק.

הכל מתחיל במחקר ופיתוח D&R

חברת מיתר הנדסה מעסיקה את מיטב המוחות בתחום ההנדסה, ומתמחה באספקת פתרונות תכן מקיפים ומפורטים, בדגש על תכן מכני מולטי – דיציפלינרי בתחום ההנדסה והפיתוח ושימוש במתודיקת עבודה ברורה ויעליה להבאת המוצר שלך לחיים.

שיטת העבודה כוללת:

בחינה מעמיקה של אפליקציית המוצר

איסוף מידע מקיף

אפיון המערכת

איתור פתרונות קיימים

הכנת תהליך תכן

השלב הבא – תכנון קונספטואלי

בעזרת סיעור מוחות ממוקד, תוך כדי קשר הדוק עם הלקוח ובחינת דרישות מערכת, אנו פועלים לתכנון מכאני וקונספטואלי מלא ופריסת המערכת, כמו גם עיצוב תעשייתי קונספטואלי ואבחון תפקודי, מעשי וויזואלי של המוצר בכל שלביו, כולל ייצור דגמים, תוך כדי גמישות והסתגלות לצרכים החדשים הצצים בשטח.

לאחר מכן – הוכחת היתכנות

זה מתחיל בהגדרת דרישות ויצירת רשימת ההוכחות הדרושות, לאחר מכן הנעה של תהליך תכן מזורז למערכת מנוונת, ווידוא היתכנות הדגם ולאחר מכן ייצור הדגמים, המשך בניתוח הביצועים והוכחת או הפרכת ההיתכנות, ולבסוף הסקת מסקנות ויישומן.

שלב התכנון הכללי

שלב זה כולל את סגירת הקונספט, הגדרת הרכיבים המכאניים, אפיון בקרה ואלקטרוניקה, תכנון תהליך הרכבה, בדיקת תקפות התכנון, בניית עץ המוצר וביצוע הערכת עלויות ראשונית.

שלב התכנון המפורט

שלב זה כולל אופטימיזציית תכנון, הקפאת תצורה, ווידוא עמידה בדרישות, תכנון חלקים לאב טיפוס, חישובי חוזק, מעבר חום ומסה, ביצוע אנליזות  FEA/CFD, זיווד אלקטרוניקה, סגירת תכן מכאני – חומרים, ציפויים וטולרנסים.

יצור אב טיפוס, הרכבה ואינטגרציה

כאשר הכל נעשה תוך כדי שיתוף פעולה מלא עם היצרנים, ביצוע הרכבות בעלות סיבוכיות גבוהה, אינטגרציית מעבדה של מערכות האלקטרוניקה והבקרה, ליווי אינטגרציה בבית הלקוח, בחינת אבות טיפוס, ליווי ניסויים ובדיקות.

ייצור המוני

שלב זה כולל: הורדת עלויות, אופטימיזציה של התכנון, ליווי בבחירת ספקים, תכן לייצור המוני, בחינת התאמת היצרנים, תיעוד מלא של המערכת

בעלי רעיון למוצר טכנולוגי? אנחנו הכתובת שלכם >>

כלי נגישות
דילוג לתוכן