פיתוח מכונות – על השלבים השונים

פנייה לאנשי המקצוע המתאימים

המטרה העיקרית בהליך התכנון מתמקדת במציאת פתרון אידאלי, תוך התייחסות לכלל דרישותיו וצרכיו של היזם ובחינת עלויות מול תועלת. מכיוון שמדובר בתהליך מורכב מאד, יש צורך בידע מקצועי רחב, ניסיון של שנים וגם היכולת לבצע תכנון שהוא מדויק במיוחד. כדי לגשת לשלב הפיתוח, יש לעבור מספר שלבים קודם לכן, המתבצעים על ידי אנשי מקצוע המגיעים מעולם ההנדסה. את תהליך הפיתוח מתחיל מחקר יסודי ומעמיק מאד העוזר להבין את צרכי הלקוח באופן נרחב ומאפשר את יציאתו לדרך של הפרויקט.

להבין את דרישות וצרכי הלקוח

שלב המחקר הראשוני כולל הגדרת היעד ואת כל הדרישות הרלוונטיות לפרויקט פיתוח המכונות. יש להבין בשלב זה לעומק את כל הפרמטרים הלוקחים בכך חלק וגם מהו המוצר המתוכנן, מהי המכונה, שתורכב לאחר מכן. יש להכין תכנית עבודה מסודרת, להתחיל בפיתוח רעיונות, לבחון את כלל האפשרויות ההנדסיות הקיימות ולחשוב על כיוון עבודה שילווה את התהליך. בשלב הבא יש לבצע אפיון מקצועי תוך סריקת המכונה והשימושים שלה, בחינת דרישות הייצור למכונה וגם החומרים שייקחו בה חלק, מקורות הכוח הנדרשים ועוד. השלב האחרון של הפיתוח כולל בנייה של אבטיפוס, המהווה מודל לדוגמא וממשיך לתכנון המכונה, הרכבת חלקיה וחיבורם.

מחפשים כתובת המתמחה בפיתוח מכונות? חברת מיתר הנדסה בע"מ – Meytar R & D היא המקום הנכון לפנות אליו. החברה מתמחה בפיתוח מוצרים, לרבות מכונות מסוגים שונים זאת תוך ליווי הלקוח לאורך כל הדרך והתאמת המוצר לצרכיו המדויקים. לסקירת שירותי החברה, לחצו כאן ולמידע נוסף, התקשרו לטלפון 03-9190290

כלי נגישות
דילוג לתוכן