פיתוח מנגנונים בהתאמה מלאה
כאשר מדברים בעולם ההנדסה על מנגנונים מתכוונים לאותן מערכות מכניות, הממירות את הכוח ואת התנועה הקיימים לכוח ולתנועה הנדרשים לאותו אלמנט חדש, למשל מתנועה קווית לתנועה סיבובית. מערכות רבות מתבססות על מנגנונים מסוגים שונים, ובזכותם מסוגלות לבצע את עבודתן בצורה יעילה ונכונה. המכונות מכילות מנגנון אחד או כמה מנגנונים (לעיתים אפילו מאות) שבהם רכיבים, העוזרים בהקטנת חיכוך, רכיבים מבניים ועוד.

בעוד שישנם מנגנונים פשוטים מאד, כאלה המוכרים לנו עוד מתקופות קדומות, ניתן למצוא גם את המנגנונים המורכבים, פרי פיתוח של לא מעט שנים. פיתוח מנגנונים לתעשיות השונות, בין אם לתעשיית ההייטק, לרפואה ועוד, מצריך מקצועיות ברמה גבוהה, הבנת הצרכים לעומק והיכולת להוציא אל הפועל רעיון מסוים, פשוט או מורכב מאד, תוך שילוב המנגנון בהתאמה מלאה. במכשור הרפואי לוקחים חלק המנגנונים בציוד חדשני ומתקדם מאד, כמו ציוד לפרוסקופיה ואנדוסקופיה, כאשר שם המנגנונים קטנטנים במיוחד, מנגנונים מיניאטוריים ומיקרוניים. בתעשיית ההייטק אפשר למצוא אותם במכשור מסוגים שונים, שם הם יהיו לרוב מורכבים מאד. מכשור זה לוקח חלק בטכנולוגיות, המשתלבות ביום יום שלנו לעיתים, טכנולוגיות המספקות פתרונות לצרכים שונים.

תהליך הפיתוח

פיתוח המנגנונים מוצע כיום, כאמור, על ידי חברות המתמחות בכך. חברות הנדסיות, שבהן מהנדסים מיומנים ומקצועיים. תהליך הפיתוח כולל מספר שלבים: הוא מתחיל באיפיון והבנת דרישות הלקוח וגם התייחסות לקהל היעד הצפוי להשתמש במוצר וכמובן לתכונות שונות שיש לקחת בחשבון על מנת שיוכל לספק זאת, והוא ממשיך ביצירת הקונספט, בתכנון הכללי ובתכנון המפורט, בבחינת עלויות הייצור. התהליך מסתיים בייצור סדרתי בדרך כלל, המתבסס לאורכו על מספר פרמטרים מרכזיים, המהווים נקודת המוצא לתכנון ולייצור הסופי.

יש לכם רעיון למוצר חדש ואתם זקוקים למענה מקצועי, אמין ואיכותי? מחפשים מסגרת מקצועית המתמחה בפיתוח מנגנונים? חברת מיתר הנדסה בע"מ – Meytar R & D היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. החברה מתמחה בפיתוח מוצרים, לרבות פיתוח מנגנונים מסוגים שונים ועושה זאת תוך ליווי הלקוח לאורך כל הדרך והתאמת המוצר לצרכיו המדויקים. לסקירת שירותי החברה, לחצו כאן ולמידע נוסף, התקשרו לטלפון 03-9190290

כלי נגישות
דילוג לתוכן